GUESS prezentuje wyjątkowy zegarek męski, którego dochód ze sprzedaży ma wspomóc organizację Get In Touch w jej działaniach, której celem jest ogólnie pojęta walka z rakiem.
Aby dofinansować organizację Get In Touch w jej działaniach (której celem jest walka z rakiem) marka GUESS zaprojektowała specjalną edycję zegarków, z których część dochodu ze sprzedaży zostanie przekazana na konto fundacji.
Propozycją jest model męski W0032G7, którego obecność ma na celu włączenie mężczyzn jako partnerów, mężów, ojców i synów w tematykę związaną z rakiem piersi. I to właśnie ten zegarek jest dostępny na polskim rynku. Czasomierz został zaprojektowany w charakterystycznym dla marki dynamicznym i bardzo odważnym designie. To kombinacja szarego silikonowego paska wykończonego efektownymi stalowymi elementami (stalowa koperta ma średnicę 43 mm i grubość 14 mm). Zegarek został wyposażony w mechanizm kwarcowy z funkcją datownika oraz funkcją wskazania czasu w trybie 24h. Wodoszczelność 100m pozwala na swobodny kontakt z wodą np. pływanie.
Aby podkreślić wyjątkowość zegarka, wskazówka sekundnika ma różowy kolor nawiązujący do najbardziej rozpoznawalnego symbolu walki z rakiem piersi – do różowej wstążki. Sugerowana cena zegarka to 950 zł.
Źródło: informacje prasowe.
Na stronie mogą występować linki afiliacyjne lub reklamowe.